В інтернет-магазині "Пригощайся" діють наступні правила повернення:
До моменту отримання товару
Якщо Ви оплатили замовлення банківською картою, Ви можете вимагати скасування замовлення та повернення грошей. Для цього зверніться до нас в день оплати, до повідомлення про відправлення товару. Гроші будуть повернуті безготівковим шляхом, на ті ж реквізити з яких була проведена оплата, протягом 3 календарних днів з моменту звернення.
При отриманні товару
Переконливо просимо перевіряти зовнішній вигляд і комплектність замовлення в момент отримання. У разі нестачі (крадіжки) або пошкодження товару необхідно написати претензію до перевізника (Нова Пошта, Укрпошта). Не підписуйте декларацію про отримання посилки, що має явні ознаки пошкодження. Гроші будуть повернуті Вам після розгляду претензії. Також просимо повідомляти нам про такі випадки, це допоможе уникнути непорозумінь.
Після отримання товару
Цукерки, соки, повидло та інші продовольчі товари
Ви маєте право повернути товар неналежної якості, а саме: непридатні для використання, з порушенням обов'язкових вимог до товару, з вичерпаним терміном придатності, а також доставлені у пакуванні з порушеною цілісністю. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" продовольчі товари належної якості не підлягають обміну, або поверненню.
Непродовольчі товари
У випадках, передбачених статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право повернути непродовольчий товар протягом 14 днів з дня покупки. Повернення приймається лише в тому випадку, якщо товар не використовувався, зберіг первісний вигляд, оригінальне (фірмове) пакування, неушкоджені фабричні ярлики, наклейки та інше. Відправлення посилки з поверненням здійснюється коштом клієнта.
Прохання попередньо зв'язатися з нами для уточнення нюансів, пов'язаних з поверненням або обміном товару. Вкажіть номер замовлення, причину повернення, в разі необхідності - фотографії товару.